
Създаването на успешен продукт в дълготраен аспект е предизвикателство за хранително-вкусовия сектор. Качество на продукта вече не се свързва само и единствено с безопасността на продукта, а с това как потребителят възприема продукта, докато го консумира, доколко очакванията създадени от бранд, реклама и опаковка отговарят на вкусовите характеристики на продукта.
Всекидневно, вкусвайки храни и напитки, хората извършват оценка със сетивата си, но не винаги могат да опишат и обосноват предпочитанията си.
По време на специализираното международно изложение МЕСОМАНИЯ в Интер Експо Център, на щанда на Асоциация на месопреработвателите в България в зала 1 – D I съвместно с лаборатория NSF Euro Consultants България ще представим новото издание „СЕНЗОРЕН АНАЛИЗ – практическо ръководство за месо и месни продукти, птиче месо и птичи продукти, яйца и яйчни продукти, риба и рибни продукти, месни и рибни консерви”.
Каним специалисти на 9 и 10 ноември от 14 до 15 часа и на 11 ноември от 11 до 12 часа да присъстват на демонстрация как се измерват и оценяват характеристиките на месо и месни продукти, които се възприемат чрез усещанията и възприятията за зрение, обоняние, вкус, допир и слух.
ЗА ПРОГРАМАТА:
Представяне на новото издание на Асоциацията на месопреработвателите в България съвместно с лаборатория NSF Euro Consultants България „СЕНЗОРЕН АНАЛИЗ – практическо ръководство за месо и месни продукти, птиче месо и птичи продукти, яйца и яйчни продукти, риба и рибни продукти, месни и рибни консерви” в зала 1 на щанд D1 – 9 и 10 ноември от 14 до 15 часа и на 11 ноември от 11 до 12 часа.







