Асоциация на месопреработвателите в България с демонстрация как се измерват и оценяват характеристиките на месо и месни продукти

Създаването на успешен продукт в дълготраен аспект е предизвикателство за хранително-вкусовия сектор. Качество на продукта вече не се свързва само и единствено с безопасността на продукта, а с това как потребителят възприема продукта, докато го консумира, доколко очакванията създадени от бранд, реклама и опаковка отговарят на вкусовите характеристики на продукта.

Всекидневно, вкусвайки храни и напитки, хората извършват оценка със сетивата си, но не винаги могат да опишат и обосноват предпочитанията си.

По време на специализираното международно изложение МЕСОМАНИЯ в Интер Експо Център, на щанда на Асоциация на месопреработвателите в България в зала 1 – D I  съвместно с лаборатория NSF Euro Consultants България ще представим новото издание  „СЕНЗОРЕН АНАЛИЗ – практическо ръководство за месо  и месни продукти, птиче месо и птичи продукти, яйца и яйчни продукти, риба и рибни продукти, месни и рибни консерви”.

Каним специалисти  на 9 и 10 ноември от 14 до 15 часа и на 11 ноември от 11 до 12 часа да присъстват на демонстрация как се измерват и оценяват характеристиките на месо и месни продукти, които се възприемат чрез усещанията и възприятията за зрение, обоняние, вкус, допир и слух.

ЗА ПРОГРАМАТА:

Представяне на новото  издание на Асоциацията на месопреработвателите  в  България  съвместно с лаборатория NSF Euro Consultants България „СЕНЗОРЕН АНАЛИЗ – практическо ръководство за месо  и месни продукти, птиче месо и птичи продукти, яйца и яйчни продукти, риба и рибни продукти, месни и рибни консерви” в зала 1 на  щанд D1 - 9 и 10 ноември от 14 до 15 часа и на 11 ноември от 11 до 12 часа.