4 дни на възможности за бизнеса; 4 дни на кулинарни пътешествия, или: какво ни предложиха Международните хранителни изложения?  
Пътешестваме из дебрите на какаото, шоколада, кафето, кулинарията и възможностите за бизнеса в събота, 16 ноември 
Вторият Форум за женско здраве събира експертите в здравословното хранене, медицината и добрия начин на живот в Интер Експо Център

Кафето на Партнър Кoфи Сървисиз България

По време на предстоящото изложение Interfood&Drinks  2017 Партнър Кoфи Сървисиз България ще представи следните новости

Synesso MVP – най-добрата професионална кафе машина за еспресо в света, изработена ръчно  в Сиатъл.

Synesso знае, че надеждната повторяемост е основна необходимост за всички собственици и потребители на еспресо машини и те се стремят непрекъснато да търсят по-добри начини да превърнат тази визия в реалност.

Технологията MVP (очаква да бъде патентована скоро) сега предлага несравними инструменти, които позволяват на потребителите да избират своите еспресо рецепти, да запазват тези параметри за секунди и след това да ги повтарят перфектно във всяка група, колкото  желаете. По-подробна информация може да бъде намерена на интернет страницата на компанията http://synesso.com/mvp-2/ и по време на изложението Interfood&Drinks  на нашия щанд : зала 4, щанд C5.

Matthew Algie„WE DON’T JUST KNOW COFFEE. WE’RE OBSESSED WITH IT” Пекарна за кафе, No.1 UK, собственост на Tchibo Coffee Services.

НИЕ ВЯРВАМЕ В СЕРТИФИЦИРАНЕТО – В MATTEW ALGIE СЕРТИФИКАТИТЕ НЕ СА ПРОСТО СИМВОЛИ, ТЕ СА ПРИНЦИПИ, и Matthew Algie не просто спазват стандартите, те работят в тясно сътрудничество с организации като Fairtrade International, за да им помогнат да ги развият. Компанията работи с производителите, за да им помогне да постигнат сертифициране. Сертифицирането може да позволи на производителите да работят по-устойчиво и същевременно да подобрят качеството на произведените кафени зърна.

Matthew Algie гордо предлага на потребителите пълен набор от тройно сертифицирани кафета: „Darwin Espresso“ (средно до светло изпечено кафе, с нотки на плодове), Gaia Espresso (средно печено, светло и сладко), Tiki EspressoThe bestseller (средно, до светло изпечено, с приятна мекота и сладки нотки), Tiki Decaf (средно изпечено кафе, безкофеин), Elevator Espresso (средно до тъмно изпечено кафе, усещане за меласа, сушени ядки).

Тройно сертифициране означава, че продуктите са Fairtrade, Rainforest Alliance и Organic certified.

По-подробна информация за Mattew Algie може да бъде намерена на интернет страницата на компанията http://www.matthewalgie.com/ и по време на изложението Interfood&Drinks  на нашия щанд : зала 4, щанд C5.

Чай SUKI – Белфасткият бутик за насипен чай “Suki Tea” отваря врати през 2005 г. под ръководството на бизнес партньорите Ан Ървин и Оскар Уули и се превръща в силен претендент на британския пазар за насипен чай. Пътувайки през Азия, те откриват цял нов свят от извънредно добри чайове, които решават да споделят с всички. Стартирайки този бизнес с цел да предоставят на своите клиенти най-добрите насипни чайове, билкови инфузии и плодови смеси от цял свят, двамата превръщат добрите практики за производство на чай в свой приоритет, доставяйки качествен и свеж продукт. И така започна всичко…

Носител на над 37 приза “Great Taste Awardsи множество награди от индустията, SUKI наистина е „чаят, какъвто трябва да бъде“.

За повече информация, посетете сайта на компанията https://suki-tea.com/ или заповядайте и по време на изложението Interfood&Drinks  на нашият щанд : зала 4, щанд C5.

Кафе VISTA„За едно по-добро бъдеще“

Нашето устойчиво кафе-пътешествие започва през 2006 и оттогава марката VISTA непрекъснато се разраства и развива в цяла Европа. Кафето VISTA е съставено от най-добрите кафени зърна, които биват професионално изпечени, за да предоставят високо качество и неповторимо кафе изживяване, което можете не само да видите, но и да вкусите. Aко търсите социално и екологично отговорна марка кафе, която показва реални резултати, то VISTA е Вашият избор.

Марката VISTA се представи изключително добре в периода между 2006 и 2015, но сякаш имаше нужда от малко повече енергия. Затова решихме да добавим забавен елемент към нея и така VISTA стана: МАРКАТА КАФЕ, КОЯТО ТЕ КАРА ДА СЕ ЧУВСТВАШ ДОБРЕ. https://www.facebook.com/vista.coffee/

Това прави марката по-атрактивна за кафенетата в близост до университетите, където едно качествено кафе допълва идеално учебния процес на студентите.

По-подробна информация може да бъде намерена на уеб сайта на фирмата https://www.tchibo-coffee.co.uk/brands/vistaи по време на изложението Interfood&Drinks  на нашия щанд : зала 4, щанд C5.