4 дни на възможности за бизнеса; 4 дни на кулинарни пътешествия, или: какво ни предложиха Международните хранителни изложения?  
Пътешестваме из дебрите на какаото, шоколада, кафето, кулинарията и възможностите за бизнеса в събота, 16 ноември 
Вторият Форум за женско здраве събира експертите в здравословното хранене, медицината и добрия начин на живот в Интер Експо Център

Кой бранд ни потопява в кулинарната магия на Япония?

Под мотото „Винаги вкусно!“, EKONA ни посреща на ИНТЕРФУД&ДРИНК 2024 с Hokkaido Club 

С бранд, който предоставя почти безграничен асортимент от продукти за японската кухня, предстои да се запознаят професионалистите по време на изложение ИНТЕРФУД&ДРИНК 2024. Защото фирма EKONA ще ни запознае с бранда Hokkaido Club, от 13 до 16 ноември, в зала 4, щанд А9.

„Hokkaido Club е един от най-популярните брандове с продукти от Японската кухня, разпространен в Украйна“, споделят от екипа на EKONA, създател на бранда. За целта, при производството на продуктите от бранда, който ще видим и в България, се използват иновативни технологии и са внедрени модерни процеси, които се използват и при създаването на традиционните прадукти в страните от Югоизточна Азия. „Това гарантира, постоянно високо ниво на качество“, уточнват от EKONA.

Благодарение на всичко горепосочено, Hokkaido Club предоставя всичко за сушито и не само. По бранда откриваме:

  • аксесоари за суши (пръчици за суши, макисумат)
  • съставки за суши (оризови листа, норилиста, уасаби, джинджифил, сусам, водорасли, суши ориз, оризов оцет)
  • соев сос (класически, за пържене и мариноване, терияки, унаги)
  • сос (посока Азия в асортимента)
  • фиде (ориз, соба, удон)
  • комплекти (за приготвяне на суши и WOK, мисо супа)
  • соя (соева кайма, топка-бияч и гулаш)

„Винаги вкусно!“. Това е мотото, под което екипът на EKONA ще представя и популяризира бранда си с Hokkaido Club  на изложение ИНТЕРФУД&ДРИНК 2024, от 13 до 16 ноември.