4 дни на възможности за бизнеса; 4 дни на кулинарни пътешествия, или: какво ни предложиха Международните хранителни изложения?  
Пътешестваме из дебрите на какаото, шоколада, кафето, кулинарията и възможностите за бизнеса в събота, 16 ноември 
Вторият Форум за женско здраве събира експертите в здравословното хранене, медицината и добрия начин на живот в Интер Експо Център

Националната кампания в подкрепа на българските производители и стоки „Купувам българско“

,,Купувам българско“ е една от най-мащабните кампании на БНТ. Инициативата затваря кръга между производители и потребители, зрители и медия и утвърждава ролята на БНТ като партньор на българския бизнес, който не само отразява, но и създава събития.

В програмата на БНТ2 трайно присъства темата за българската икономика и бизнес. Хората, които произвеждат реалния вътрешен продукт, отвориха вратите на своите предприятия за камерите на обществената медия и зрителите видяха, че българските продукти се произвеждат в съвременни условия и с високи изисквания към качеството.

От 2014 г. до днес повече от 15 милиона стоки, маркирани с логото „Купувам българско“, са достигнали до потребителите, БНТ2 е излъчила близо 1500 тематични репортажа, за производството на качествени български продукти, а над 460 публикации в електронни и печатни медии са отразили кампанията.

„Купувам българско“ се реализира в партньорство с Асоциация на млекопреработвателите и млекопроизводителите в България, Националният браншови съюз на хлебарите и сладкарите, Българска национална асоциация етерични масла, парфюмерия и козметика, Национална браншова камара на дървообработващата и мебелна промишленост, Асоциация на месопреработвателите в България, Съюза на птицевъдите в България, Асоциацията на земеделските производители в България и Националното сдружение на общините в Република България.

Кампанията на БНТ2 „Купувам българско“ на БНТ2 е отличена с Първа награда от BAPRA Bright Awards в категорията „Най-добра кампания, реализирана от вътрешен PR отдел“ и награда от конкурса „PR Приз 2015“ в категорията PR проект на медия. Кампанията е носител на наградата „Златна мартеница“ за активна журналистическа позиция в подкрепа на българското производство.